Albert Ferrer:"El que vaig viure a Còrdova va ser molt gran"
Notícies Generals | 07/11/2014
Albert Ferrer recorda emocionat l'ascens amb el club andalús que li ha valgut el guardó al "Millor entrenador català de la temporada 2013/14".
Albert Ferrer:


Albert Ferrer viu el present amb optimisme. Reconeix que el premi ha sigut una injecció de moral després que el Còrdova l'hagi acomiadat recentment, fent bo el tòpic que assegura que el futbol no té memòria. "El premi m'ha fet molta il·lusió, sobretot tenint en compte el nivell dels altres dos nominats –Pep Guardiola i Xavi Llorens- que també mereixien guanyar. Suposo que s'haurà valorat molt la dificultat del que hem aconseguit i el temps que feia que el Còrdova no assolia l'ascens a Primera", diu el Chapi sobre el guardó, que valora els mèrits de la temporada 2013/14.

Ferrer s'emociona quan recorda la gent de Còrdova i l'experiència viscuda a partir del febrer d'aquest any: "Ha sigut molt emotiu, la gent em venia i em donava ànims i em deia que no havia vist jugar mai el Còrdova a Primera. Aleshores te n'adones del que realment significa per la gent de Còrdova l'ascens. Va ser molt gran". De tots els bons moments viscuts, el tècnic català es queda amb la celebració de l'ascens i l'ascens agònic al camp del Las Palmas amb un gol al temps afegit que li donava l'ascens al seu equip.  "El partit contra el Las Palmas va ser una bogeria, quan veig les imatges del gol de l'ascens se'm posa la pell de gallina", reconeix.



No tot va ser un camí planer a l'equip andalús. El Chapi recorda que els inicis van ser especialment difícils, amb l'equip vorejant el descens: "el primer mes i mig va ser complicat perquè vam agafar l'equip al febrer i va arribar un punt que estàvem a només dos punts del dos descens. Però li vam saber donar la volta i ens vam colar al playoff lluitant molt. Aleshores ja era un cara o creu i l'equip va competir molt bé".

Amb humilitat i timidesa, Ferrer explica el secret del seu èxit al Còrdova: "jo crec que el gran mèrit és que vam fer un equip molt sòlid, vam transmetre confiança al grup i vam ficar al cap de la gent que es podia aconseguir l'ascens i tothom s'ho va creure".



Albert Ferrer no amaga la seva sorpresa pel seu acomiadament aquesta temporada després de només 8 jornades a Primera Divisió. "Ha sigut una situació molt difícil perquè esperava una mica més de paciència amb el projecte. Però sóc optimista de mena i penso que quan es tanca una porta és perquè s'obrirà una finestra", reflexiona serè.

Sobre la Gala Estrelles del proper dimarts (19.30 ESPORT 3), Ferrer agraeix a la FCF el reconeixement per la gent del futbol català. "És molt important valorar el que tenim a casa. I cada vegada és més habitual que els d'aquí haguem de marxar fora per tenir oportunitats. Hi ha molts catalans treballant fora i per això aquest reconeixement per part de la FCF em fa una il·lusió especial i trobo un gran encert valorar la feina dels esportistes catalans", diu el Chapi.

 



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.