Aquest diumenge 17 de desembre hi haurà doble Trobada de Promeses de Futbol Sala, amb els debutants de Barcelona, que jugaran a Olesa de Montserrat, i amb els de Lleida, que ho faran a la mateixa ciutat.
La categoria dels debutats, els Promeses, els quals tenen organitzada una competició pròpia durant la temporada, distribuïda entre les províncies de Barcelona i Lleida, aquest proper diumenge 17 de desembre celebraran la seva 2a Trobada de Promeses de Futbol Sala. Per una banda, la Trobada de Barcelona tindrà lloc a Olesa de Montserrat, mentre que la de Lleida es disputarà a la mateixa ciutat lleidatana.
Així doncs, per una banda, el Pavelló Salvador Boada, d’Olesa de Montserrat, acollirà la 2a Trobada de Promeses de Futbol Sala de la present temporada 2017-2018, on hi participaran un total de 6 equips federats:
![](http://files.fcf.cat/img/noticies/contingut/2017-12-14_14:59:51equipsparticipants.jpg)
La jornada s’iniciarà a les 9 hores i finalitzarà amb el partit de les 12:45 hores, disputant-se un total de 6 encontres de 2 parts de 15 minuts.
A continuació es detallen els horaris corresponents als partits d’aquesta 2a Trobada de Promeses de Futbol Sala:
![](http://files.fcf.cat/img/noticies/contingut/2017-12-14_15:00:03calendari2atrobada.jpg)
Per altra banda, el Pavelló Col·legi Episcopal, de Lleida, acollirà la 2a Trobada de Promeses de Lleida de Futbol Sala de la present temporada 2017-2018, on hi participaran un total de 6 equips federats:
![](http://files.fcf.cat/img/noticies/contingut/2017-12-14_15:00:21equipsparticipantsLLEIDA.jpg)
La jornada s’iniciarà a les 9:30 hores i finalitzarà amb el partit de les 13:30 hores, disputant-se un total de 9 encontres d’una única part, de 20 minuts.
A continuació es detallen els horaris corresponents als partits d’aquesta 2a Trobada de Promeses de Lleida de Futbol Sala:
![](http://files.fcf.cat/img/noticies/contingut/2017-12-14_15:00:34calendari2atrobadaLLEIDA.jpg)
La categoria dels debutants, els Promeses, comprèn als jugadors i a les jugadores nascuts en els anys 2012 i 2013, és a dir, de 4 i 5 anys, que volen iniciar-se dins del món del futbol sala.
La Lliga Catalana de Futbol Sala, que pretén fomentar aquesta categoria de promoció, no realitza classificació de la competició i, a més, es fa càrrec del cost de l’arbitratge de les jornades.
![](http://files.fcf.cat/img/noticies/contingut/2017-12-14_15:06:261DX_4059.jpg)