CF Badalona Futur i UE Sant Andreu avancen ronda en la Copa Federació
Notícies Generals | 27/09/2023
Badalonins i andreuencs han superat els setzens de final després de vèncer el CD Ibiza Islas Pitiusas i Lleida Esportiu respectivament.
CF Badalona Futur i UE Sant Andreu avancen ronda en la Copa Federació
FOTO: Judit Andreu - UE Sant Andreu

Ha començat la fase estatal de la Copa Federació. Tres equips catalans hi participaven en els setzens de final de la competició a partit únic. Aquest dimecres el CF Badalona Futur, que ha guanyat al camp del CD Ibiza Islas Pitiusas (0-2), i la UE Sant Andreu que ha vençut el Lleida Esportiu (1-0), s'han classificat pels vuitens.

CD Ibiza Islas Pitiusas - CF Badalona Futur (0-2)

L'equip badaloní s'ha imposat al camp del conjunt balear, que competeix una categoria per sota, a la Tercera Federació. En els primers compassos cap dels dos equips s'ha fet amb el domini del joc, però a poc a poc els de Ferran Costa han aconseguit implantar el seu estil. Peque Polo, just abans del descans, ha tingut una bona oportunitat per a marcar.

En la represa, ha estat el conjunt local el primer a avisar amb perill. La millor reacció badalonina ha estat el gol de Zourdine Thior i poc després la segona diana d'Àleix Roig. En els últims minuts el CF Badalona Futur ha segellat el resultat i la classificació per a la següent ronda.

FOTO: CF Badalona Futur

UE Sant Andreu - Lleida Esportiu (1-0)

La UE Sant Andreu ha guanyat el conjunt lleidatà en què el futbolista andreuenc més destacat ha estat el porter, Nil Torreguitart. Ja en el primer minut de joc, el jugador quadribarrat ha fet una gran intervenció per evitar el gol visitant. En el primer temps han estat els locals més protagonistes amb el joc. Martí Alonso li han anul·lat un gol per fora de joc i Juanan Gallego també ha tingut alguna bona oportunitat.

FOTO: Judit Andreu - UE Sant Andreu

En el segon temps, el guió del partit s'ha igualat, però l'home gol de la UE Sant Andreu, Ernest Forgas, ha aparegut per a obrir la llauna. A partir d'aquest moment el conjunt lleidatà ha avançat les línies a la recerca del gol de l'empat, però s'ha trobat amb un mur imbatible en porteria, Nil Torreguitart. Els visitants ho han intentat de totes les maneres, però la victòria s'ha quedat al Narcís Sala.

FOTO: Judit Andreu - UE Sant AndreuEl premi de la Copa del Rei

Si els badalonins i andreuencs superen les dues pròximes eliminatòries a partit únic assoliran el bitllet per a disputar la Copa del Rei aquesta temporada.



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.