L’Estadi Municipal de Vic acollirà aquest divendres 18 de juny les semifinals UE Castellar-UE Quart a les 19.00h, i CD Almeda-CF Balaguer a les 21.00h.
Ja està tot preparat per a les semifinals del Torneig complementari de Segona Catalana, que tindran lloc aquest divendres 18 de juny a l’Estadi Municipal de Vic. La primera semifinal, entre la UE Castellar i la UE Quart, arrencarà a les 19.00 hores. Dues hores després, a les 21.00h, es jugarà la segona semifinal entre el CD Almeda i el CF Balaguer. La final es disputarà el diumenge 20 de juny a les 19.00 hores, al mateix escenari. Cal subratllar que la competició de Segona Catalana no té efectes classificatoris d’ascensos i descensos en la temporada en curs.
Aquest ha estat el camí dels quatre equips semifinalistes:
VUITENS DE FINAL |
QUARTS DE FINAL |
ENFRONTAMENTS |
RESULTATS |
ENFRONTAMENTS |
RESULTATS |
UE CASTELLAR - CP SARRIÀ |
4 - 0 |
UE GIBERT - UE CASTELLAR |
1 - 3 |
UE PORQUERES - UE QUART |
2 (1) - 2 (4) |
ATLÈTIC SANT POL - UE QUART |
1 - 2 |
ATLÈTIC PRAT DELTA - CD ALMEDA |
0 - 3 |
CD ALMEDA - FE ATLÈTIC VILAFRANCA |
1 (4) - 1 (2) |
CD CERVERA - CF BALAGUER |
3 (2) - 3 (4) |
CF BALAGUER - CAMBRILS UNIÓ CE |
1 (4) - 1 (2) |
L’FCF TV oferirà en directe les dues semifinals amb la retransmissió a càrrec del periodista esportiu Nino Vàzquez i amb l’anàlisi tècnic del seleccionador català sub 15 femení, Jaume Comellas. Ambdues semifinals es podran seguir en directe a l’fcf.tv, i a l'APP gratuïta de l'FCF TV en els televisors intel·ligents Samsung i LG. Recordem que els partits que emet la Federació Catalana de Futbol es poden comentar a través de l’etiqueta #FCFTV a les diferents xarxes socials federatives (Twitter, Facebook i Instagram).