Quatre equips de la Juvenil Nacional han participat, durant el mes de maig, en el torneig EIU University Futsal Cup, una competició creada per donar continuïtat a la categoria.
El Torneig EIU University Futsal Cup, el qual s’ha disputat durant tot aquest mes de maig, amb una fase de grups i una fase final, ha finalitzat amb la disputa de la final d’aquesta continuïtat de la competició, aquest diumenge 29 de maig de 2016.
El FS Manresa i el CET 10 són els dos equips que han arribat a la final, superant en les semifinals al Natació Sabadell i al Gràcia FS, respectivament. Un partit que ha finalitzat amb un 8 a 1 a favor de l’equip amfitrió.
Un cop finalitzada, s’ha procedit a l’acte de cloenda amb l’entrega de premis, de mans de les autoritats presents: el Quim Sala, directiu de la Federació Catalana de Futbol i de la Lliga Catalana de Futbol Sala; el Dr. Jaime Rodríguez, presidente de l'Efhre International University, el Raúl Fernández, secretari general de l'Efhre Internactional University i el Paco Sedano, director d'esports de l'Efhre International University.
El FS Manresa, s’ha proclamat campió d’aquesta 1a edició de l’EIU University Futsal Cup
El CET 10, ha estat el subcampió d’aquesta competició
El trofeu al millor jugador del torneig, ha estat per l’Eduard Saavedra, del FS Manresa
El trofeu al màxim golejador, ha estat pel Youseff Abroui, del FS Manresa
El trofeu al porter menys golejat, ha estat per l’Edgar López, del FS Manresa
El trofeu al Joc Net, ha estat atorgat al CET 10, per ser l’equip més esportiu
