Entrevista a la jugadora del FC Suburense, Olatz Sistiaga
Futbol Femení | 21/12/2017
Com cada setmana, l’FCF TV realitza entrevistes a jugadores de futbol i futbol sala de diferents equips de Catalunya. En aquesta ocasió, la futbolista en posar-se davant dels micròfons ha estat Olatz Sistiaga, del FC Suburense.
Entrevista a la jugadora del FC Suburense, Olatz Sistiaga

La jugadora que ha parlat amb l’FCF TV aquesta setmana ha estat la futbolista del Futbol Club Suburense Olatz Sistiaga, que va començar a jugar fa sis anys. “Vaig interessar-me pel futbol en veure el meu germà jugant. M’agrada la dinàmica que portava i aleshores vaig decidir apuntar-me. Gràcies a jugar a futbol he conegut a persones fantàstiques amb les quals tinc una gran amistat. Aquest esport m’aporta felicitat, som un grup molt unit i ens portem molt bé fins i fora del terreny de joc”, reconeix.

Pel que fa al seu club, el FC Suburense, Sistiaga assenyala que “els jugadors i les jugadores rebem exactament el mateix tracte. Realment em sento molt còmode jugant aquí”. En aquest sentit, la jove jugadora fa una crida a les noies perquè s’animin a practicar futbol. “L’han de provar almenys una vegada per saber si els agrada o no. A banda de fer exercici, el futbol et permet conèixer a gent amb la qui mantenir el contacte fora del camp”, assegura.

Respecte al projecte #Orgullosa, impulsat per la Federació Catalana de Futbol per promocionar el futbol i futbol sala femení català, Sistiaga indica que “em sembla genial perquè fomenta el futbol femení, ja que cada vegada som més les noies que volem jugar. Hem d’intentar entre tots intentar acabar amb la desigualtat en comparació amb el futbol masculí. Les noies podem jugar igual de bé que els nois. Hem de ser protagonistes d’aquest esport”.



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.