Golejada de Catalunya sub 16 femenina i bitllet per a les semifinals
FS Notícies | 21/02/2025
La Selecció Catalana sub 16 femenina de futbol sala ha guanyat 2 a 11 davant Extremadura i aquest dissabte, a les 10.00 hores i contra Galícia, jugarà les semifinals del Campionat d'Espanya.
Golejada de Catalunya sub 16 femenina i bitllet per a les semifinals

EXTREMADURA 2 - 11 CATALUNYA
Convocatòria: Natàlia Díaz, Lucía Robledo, Carla Polo, Marina Sierra, Ainara Muñoz, Marina Sánchez, Carmen Domínguez, Marta León, Marta Toribio, Carla Chávez, María López i Carla Vergel Convocatòria: Maia Martí, Maria Martín, Desirée Bello, Judit Corsà, Laia Bayó, Lorena Casadó, Cristina Lérida, Daniela Guijarro, Leire Zambranam Bianca Martínez, Kenya Hernández, Ariadna Alcaide, Àneu Isern i Mila Pou
Gols: 1-3 Carmen Domínguez (15'); 2-8 Maria López (30');  Gols: 0-1 Judit Corsà (4'); 0-2 Lorena Casadó (7'); 0-3 Judit Corsà (12'); 1-4 Desirée Bello (16'); 1-5 Maria Martín (17'); 1-6 Judit Corsà (18'); 1-7 Laia Bayó (24'); 1-8 Àneu Isern (24'); 2-9 Desirée Bello (32'); 2-10 Cristina Lérida (33'); 2-11 Judit Corsà (35')

Deures fets i a semifinals. La Selecció Catalana sub 16 femenina de futbol sala ha guanyat 2 a 11 davant Extremadura en un partit que ha controlat des de l'inici i es classifica com a líder del Grup D per a les semifinals del Campionat d'Espanya. El conjunt dirigit per Rubén Jaén tanca una fase de grups impecable amb dues victòries en dos partits i un balanç de 3 gols en contra i 17 a favor que permet a les quadribarrades classificar-se per a unes semifinals que disputaran aquest dissabte, a partir de les 10.00 hores, contra Galícia. L'altra semifinal del Campionat d'Espanya sub 16 femení la disputaran Andalusia - Comunitat de Madrid. 

PARTITS CATALUNYA SUB 16 FEMENINA
DIA HORA PARTIT SEU
Dimecres 19 de febrer 10.00 hores Comunitat Valenciana 1 - 6 Catalunya PDM Collado Mediano
Dijous 20 de febrer 10.00 hores Extremadura 3 - 6 Comunitat Valenciana PDM Collado Mediano
Divendres 21 de febrer 10.00 hores Extremadura 2 - 11 Catalunya PDM Collado Mediano
Dissabte 22 de febrer 10.00 hores Galícia - Catalunya PDM San Lorenzo del Escorial
Diumenge 23 de febrer 10.00 hores Final PDM Los Molinos

La Selecció Catalana sub 16 femenina de futbol sala ha començat el partit amb molta solidesa i concentració, trobant profunditat en atac amb la pívot catalana i el gol inicial les ha donat confiança. Catalunya ha mantingut el nivell competitiu durant els 40 minuts i al descans ja guanyaven 1 a 6. A la represa, l'exigència s'ha mantingut, amb firmesa i solidaritat defensiva, i eficàcia en atac fins al definitiu 2 a 11. A més, el tècnic català també ha aprofitat per repartir els minuts i la càrrega física a totes les jugadores, per intentar arribar en plenes condicions per a les semifinals d'aquest dissabte, a les 10.00 hores, contra Galícia.

Tota la informació relacionada amb les Seleccions Catalanes de Futbol Sala està disponible a l’apartat específic del web federatiu, o bé, fent clic AQUÍ.



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.