L'FCF entrega els premis Joc Net als equips de les Terres de l'Ebre
Notícies Generals | 22/07/2025
Els 6 equips menys sancionats durant la temporada 2024-2025 han rebut un xec econòmic.
L'FCF entrega els premis Joc Net als equips de les Terres de l'Ebre

El passat dilluns 21 de juliol l'FCF va fer entrega dels premis Joc Net a la delegació de les Terres de l'Ebre. Aquests premis serveixen per encoratjar els equips a practicar un futbol esportiu i no violent, i així són reconeguts al final de la temporada els que més ho han aplicat a la gespa.

En categories masculines, se’n beneficien la Primera, Segona, Tercera i Quarta Catalana, mentre que en categories femenines són la Preferent, Primera i Segona Divisió Femenina. Un cop finalitzades les competicions, el primer classificat de cada grup de lliga ha rebut 800 euros, mentre que el segon equip en la taula ha obtingut 400 euros. En cas d’empat entre dos o més equips en el primer o segon lloc, el premi s’atorga a tots els equips empatats.

L'entrega dels premis la va fer personalment el delegat de l'FCF a les Terres de l'Ebre Hernan Subirats, que va rebre els 6 equips de la zona que han practicat un joc més net durant la temporada 2024-2025.

PREMIS JOC NET terres de l'ebre 2024-2025
CLUB CATEGORIA PREMI
CF AMPOSTA 3A CATALANA 1r (800€) 
SCER L'AMETLLA DE MAR 4A CATALANA 1r (800€)
CF XERTA 4A CATALANA 1r (800€)
CF JESÚS CATALÒNIA 3A CATALANA 2n (400€)
UD ALDOVER 4A CATALANA 2n (400€)
UD CAMPREDÓ 4A CATALANA 2n (400€)
 


Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.