El president del Comitè Tècnic d'Àrbitres, Xavier Moreno Delgado, ha assistit a l'acte de presentació de la Intercontinental Cup a l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
La Copa Intercontinental de Futbol 7 per a persones amb lesió cerebral és la competició per a persones amb discapacitat més important que es celebra a Catalunya. Emguany, tindrà lloc del 27 de juliol al 10 d'agost a Sant Cugat del Vallès.
Es tracta d'un campionat que comptarà amb la participació de 16 seleccions, amb un total de 320 futbolistes, a més de 500 voluntaris i personal organitzatiu.
El jugador del FC Barcelona, Xavi Hernández, apadrina el projecte com a ambaixador de l'Obra Social de "la Caixa".
La Federació Catalana de Futbol col·labora amb la Intercontinental Cup i avui ha assistit a l'acte de presentació representada pel president del Comitè Tècnic d'Àrbitres, Moreno Delgado. A l'esdeveniment també hi han estat presents Xavi Hernández; l'alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mercè Conesa; el Secretari General de l'Esport, Ivan Tibau; el diputat d'esports de la Diputació de Barcelona, Josep Salom; el president de la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals, Carles Muñoz; i el delegat general de la Caixa a Barcelona, Víctor Guardiola.