Els esportistes terrassencs més destacats de l’any han rebut un guardó. El directiu de l’FCF, Jacobo Domènech, hi ha assistit.
FOTO: ALBERTO TALLÓN I NEBRIDI ARÓZTEGUI - DIARI DE TERRASSA
Una edició més i ja en són 50. La Gala de l’Esport de Terrassa ha arribat aquest 2025 a la xifra rodona en què aquest dilluns al vespre el Teatre Principal ha acollit l’esdeveniment que ha guardonat els millors esportistes terrassencs de l’any. El jugador del FC Barcelona, Dani Olmo, ha rebut el Premi d’Honor per guanyar l’Eurocopa el passat estiu amb la selecció espanyola. Per part de la Federació Catalana de Futbol hi ha assistit el directiu i delegat al Vallès Occidental-Terrassa, Jacobo Domènech.
La waterpolista de l’Astralpool CN Sabadell, Paula Leitón, ha rebut el premi a millor esportista després de guanyar la Champions League i la medalla d’or als Jocs Olímpics de París. En la categoria d’esport adaptat la nedadora Sarai Gascón ha guanyat el guardó. En total s'han repartit 14 premis.

Altres autoritats presents a la Gala organitzada per l’Ajuntament i el Diari de Terrassa han estat el secretari general de l’esport de la Generalitat de Catalunya, Abel Garcia, l’alcalde del consistori, Jordi Ballart, i el regidor d’esports, Alberto Muñoz.
