Les Corts Esportiu - Barceloneta Futsal i Salou FS - Covisa Manresa FS, a la primera ronda de la Copa del Rei
FS Notícies | 31/08/2022
L'RFEF va publicar, per raons geogràfiques, la primera ronda de la Copa del Rei de futbol sala que es disputarà el 10 de setembre, a partit únic, amb la novetat de participació dels equips de Tercera Divisió nacional.
Les Corts Esportiu - Barceloneta Futsal i Salou FS - Covisa Manresa FS, a la primera ronda de la Copa del Rei

Novetats a la Copa del Rei de futbol sala. Per primera vegada, la Copa del Rei de futbol sala comptarà amb la participació d’equips de Tercera Divisió nacional de futbol sala, en concret, amb els 24 millors equips de la categoria que no van aconseguir l’ascens a 2a Divisió B nacional de futbol sala i que tindran l’oportunitat de gaudir d’aquesta competició. En el cas català, els afortunats són Les Corts Esportiu i el Salou FS.

Per raons de proximitats geogràfiques, Les Corts Esportiu s’enfrontarà a primera ronda davant el Barceloneta Futsal mentre que el Salou FS ho farà davant el Covisa Manresa FS, una eliminatòria que es disputarà el 10 de setembre a partit únic.

1A RONDA COPA DEL REI DE FUTBOL SALA
DIA PARTIT
10 de setembre Les Corts Esportiu - Barceloneta Futsal
Salou FS - Covisa Manresa FS

Els 20 guanyadors i els 8 exempts disputaran la segona ronda (27 de setembre), mentre que a la tercera ronda entraran els 14 equips que militen a Segona RFEF Futsal.

A la quarta eliminatòria entraran els equips de Primera RFEF Futsal, menys el Barça i el Palma Futsal, que disputen la Champions fins que, als vuitens de final, ja entraran dins del bombo. La Copa del Rei de futbol sala finalitzarà amb una Final Four que es disputarà entre el 31 de març i el 2 d’abril de 2022.

COPA DEL REI DE FUTBOL SALA
DIA ELIMINATÒRIA PARTICIPANTS
10 de setembre 1a ronda
  • 24 equips de Tercera Divisió nacional
  • 16 equips de 2a Divisió B nacional
27 de setembre 2a ronda
  • 20 guanyadors
  • 8 equips exempts 1a ronda
18 d'octubre 3a ronda
  • 14 guanyadors 2a ronda
  • Entren 14 equips de Segona RFEF Futsal
15 de novembre 4a ronda
  • 14 guanyadors 3a ronda
  • Entren els equips de Primera RFEF Futsal (excepte el Barça i el Palma Futsal)
24 de gener Vuitens de final
  • Guanyadors 4a ronda
  • Barça i Palma Futsal
21 de febrer Quarts de final
  • Vencedors dels vuitens de final
Del 31 de març al 2 d'abril Final Four
  • Quatre equips

En total, hi participaran 78 equips que buscaran guanyar un títol aconseguit pel BeSoccer UMA Antequera la temporada anterior.   



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.