El Complex Cultural Cal Sitjes d’Artés ha acollit una de les 13 Nit de Campions que s’estan celebrant arreu de Catalunya fins el proper dimecres 20 de juny.
A la població d’Artés s’ha celebrat la Nit dels Campions de la delegació del Bages-Berguedà-Cerdanya amb la presència d'unes 800 persones. A la Sala 2 de Gener del Centre Cultural Cal Sitjes d’aquesta localitat s’ha dut a terme l’entrega de premis als campions i campiones de lliga 2017-2018, i també dels guardons especials i fair play que s’han atorgat a diferents personalitats.
A l’acte ha assistit el directiu i delegat de la Federació Catalana de Futbol al Bages-Berguedà-Cerdanya, Esteve Olivella; el subdelegat del Berguedà-Cerdanya, Pep Graus; el subdelegat del futbol amateur al Bages-Berguedà-Cerdanya, Arcadi Prat; la subdelegada del futbol femení al Bages-Berguedà-Cerdanya, Susana Puell; el subdelegat del futbol sala a la Catalunya Central, Andreu Falomí; el delegat del Comitè Tècnic d’Àrbitres al Bages-Berguedà-Cerdanya, Jesús Ruiz; el directiu de la Federació Jaume Plaza; l’alcalde d’Artés, Ernest Clotet; i la regidora d’esports d’Artés, Eli Carracedo.
A Artés, la delegació federativa ha volgut fer un reconeixement a quatre persones que, de manera anònima, es van posar al capdavant d’un club i, amb el seu treball i esforç, han contribuït a la millora del futbol a la zona del Bages-Berguedà-Cerdanya. Per aquest motiu, s’ha fet un homenatge al ja ex president de la Unió Esportiva Minorisa Sagrada-Font, Ramon Sirera; a Joan Tomàs, del Club de Futbol Cardona; a Santi Montfort, de l’Associació de Futbol Guardiolenca; i a Domènec Casals, del CE Avinyó.
Vinculat a les campanyes de ‘Respecte’ i ‘Joc Net’ que està impulsant l’FCF des de l’any 2012, durant la Nit de Campions també s’ha entregat el premi fair play. El guardó ha estat per al Centre Cultural i Recreatiu Alt Berguedà, que neix de la unió de les tres poblacions de l’Alt Berguedà: Bagà, Guardiola de Berguedà i La Pobla de Lillet. Gràcies a la iniciativa d’aquests ajuntaments i de l’empenta del president actual, l’Eduard Ortiz, i del seu coordinador, l’Albert Petit, actualment disposen de totes les categories disponibles per participar en competicions federades.
Finalment, s’han entregat els premis especials a aquelles persones que, per les seves tasques, han col·laborat estretament amb la delegació. Benito Español ha rebut aquest premi per la seva feina, compromís i dedicació amb el Centre d’Esports Súria. I el segon premi especial ha estat per a Joan Costa, un apassionat del futbol, incansable, humil i discret que ha treballat i segueix treballant al Centre d’Esports Marganell. Va ser el primer president del club, i ha estat, i segueix sent, l’ànima d’aquesta entitat. La seva empremta perdurarà mentre segueixi existint el Marganell.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.