Quatre catalans cridats amb la Selecció Espanyola per disputar l’Eurocopa sub 19 de Futbol Sala
Quatre jugadors catalans del Barça Lassa convocats amb la Selecció Espanyola sub 19 de futbol sala per disputar un doble enfrontament amistós davant Portugal i per participar a la fase de classificació de l’Eurocopa, a Georgia.
La Selecció Espanyola sub 19 de futbol sala té una doble convocatòria, del 17 al 28 de març, amb una llista on hi figuren quatre jugadors catalans, procedents del Barça Lassa.
Primerament, del 17 al 20 de març de 2019, la Selecció disputarà dos partits amistosos contra la Selecció Nacional de Portugal i, posteriorment, del 21 al 28 de març de 2019, participarà a la Fase de classificació per l’Eurocopa sub 19 de futbol sala UEF, a Tbilisi (Georgia).
Així doncs, a proposta del seleccionador nacional de futbol sala, la RFEF ha convocat a quatre jugadors catalans per aquesta convocatòria:
JUGADOR |
CLUB |
ALEJANDRO CERON ALBERT |
BARÇA LASSA |
DAVID PEÑA ROMERO |
BARÇA LASSA |
BERNAT POVILL CERDEIRA |
BARÇA LASSA |
NICOLÁS MARRÓN BLEDA |
BARÇA LASSA |
Tots els futbolistes estan convocats el diumenge 17 de març, a les 20.00 hores, a Úbeda (Jaén).