El CF Badalona empata amb el CE Atlètic Lleida (2-2) i el FC Girona B derrota el CF Perelada (0-1) en l'anada del play-off d'ascens.
Els equips catalans classificats per les eliminatòries d'ascens a Segona Federació es van enfrontar en l'anada dels primers encreuaments. El FC Girona 'B' derrota el CF Peralada a domicili (0-1). El CF Badalona empata amb el CE Atlètic Lleida (2-2). El duel entre el CF Badalona i l'Atlètic Lleida ha acabat amb empat a dos després que els lleidatans s'avancessin al marcador. Al tram final de partit, tot i el dos a zero visitant, el Badalona ha aconseguit igualar el matx i l'eliminatòria situant el 2 a 2. D'aquesta manera, la propera setmana a Lleida, s'acabarà de decidir quin dels dos equips aconsegueix el premi.Aquesta és la primera de les tres eliminatòries que han de superar per a ascendir a Segona Federació.
A Perelada, en el derbi entre els dos equips gironins, CF Perelada i FC Girona'B', ha acabat amb color blanc-i-vermell. El filial gironí ha aconseguit el triomf i encarar la tornada amb un resultat positiu gràcies al gol de Minsu a falta de cinc minuts pel final.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.