Competició | TEMPORADA 2024-2025

Nom Llicència Article Partits Sanció Motiu de la Sanció
JUAN XXIII,C.S. A
AEDO MERCADO, MATEO
I14 338f 2
Dos partits de suspensió per comportar-se de manera violenta arran del joc o com a conseqüència directa d'algun episodi del mateix, sempre que l'acció origini risc, però no es produeixin conseqüències danyoses o lesives.
MANRESA, C.E. C
  312   Per l'incompliment d'abonar els honoraris arbitrals per segon cop s'imposa la multa corresponent. Es recorda, en cas d'incomplir l'obligació d'abonar els honoraris arbitrals per tercer cop i successius, que la vigent normativa preveu la no designació de col·legiat en els partits que hagi de disputar l'equip infractor i la pèrdua dels mateixos per part del club causant de la suspensió.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.