Competició | TEMPORADA 2024-2025

Nom Llicència Article Partits Sanció Motiu de la Sanció
ESCOLA COMARCAL F. LES GARRIGUES A
BLANCO CARRILLO, HECTOR
B10 338.2b 2

Dos partits de suspensió pel fet d’adreçar-se als àrbitres, directius o autoritats esportives en termes o amb actituds injurioses o de menyspreu.
ESCOLA COMARCAL F. LES GARRIGUES A
BOLDÚ SANS, MAX
EA 338d,338.2b,338h 3
Un partit de suspensió per protestar de forma ostensible o insistent a l'àrbitre o als àrbitres assistents.
Un partit de suspensió pel fet d’adreçar-se als àrbitres, directius o autoritats esportives en termes o amb actituds injurioses o de menyspreu.
Un partit de suspensió per no dirigir-se als vestidors un cop expulsat, quan estigui obligat a fer-ho, i presenciar el partit des de qualsevol ubicació.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.