Dinar institucional previ a la Supercopa de Catalunya
Notícies Generals | 29/10/2014
El president de la FCF, Andreu Subies, ha fet d'amfitrió d'una trobada que ha comptat amb l'assistència de clubs implicats i autoritats.
Dinar institucional previ a la Supercopa de Catalunya



Andreu Subies ha presidit el dinar institucional previ a la disputa de la Supercopa, que  ha comptat la presència dels vicepresidents del Barça i l'Espanyol, Jordi Cardoner i Albert Garrofé, el president del Girona FC, Francesc Rebled, el Secretari General de l'Esport, Ivan Tibau, i la regidora d'esports de l'ajuntament de Girona, Isabel Muradàs.


Al dinar tampoc hi ha faltat el directiu i delegat a Girona de la FCF, Jordi Bonet, el cap d'esports de TV3, Josep Maria Farràs, a més d'una nodrida representació de membres de la junta directiva de la FCF i delegats territorials.


En acabar el dinar, Andreu Subies ha agraït la "implicació de Barça, Espanyol i Girona" a l'hora de fer possible la Supercopa,  i ha destacat que aquesta ja és una competició "amb reglament propi que s'ha d'assumir com una realitat del futbol català". Subies ha fet una menció especial als presidents Josep Maria Bartomeu i Joan Collet "per ajudar a fer possible el partit".



Per part del Girona FC, el president Francesc Rebled ha donat la "benvinguda a Montilivi" a la FCF, Barça i Espanyol, i ha destacat que avui podria gaudir del partit, "i no patir, com passa quan juga el Girona".


El vicepresident del Barça,  Jordi Cardoner, ha felicitat al Girona FC "per la magnífica trajectòria a la lliga", i s'ha acomiadat expressant el desig de "retrobar-se tots plegats l'any que ve amb la Supercopa ja consolidada com a competició".


El vicepresident del RCD Espanyol, Albert Garrofé, ha felicitat la FCF "per l'organització del partit" i ha destacat la contribució "de totes les parts implicades per fer-lo impossible".


El Secretari General de l'Esport, Ivan Tibau, ha felicitat a les parts implicades per tirar endavant "un projecte de competició il·lusionant i necessari pel futbol català" i ha remarcat el fet que el partit es veuria per TV "en més de 100 països".


I la Regidora d'Esports de l'Ajuntament de Girona, Isabel Muradàs, ha destacat "l'ambient festiu que viu la ciutat per les Fires" i ha felicitat la tasca de la delegació de Girona de la FCF, sobretot "en l'aspecte formatiu". 




Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.