Competició | TEMPORADA 2024-2025

Nom Llicència Article Partits Sanció Motiu de la Sanció
SANT QUIRZE VALLES, F.C. B
      Article 355.- Incoar expedient d'aquest partit, considerant-lo pendent de resolució.

Article 352b.- Donar trasllat de la denúncia presentada al club ESCOLA F. BARBERÀ ANDALUCIA, perquè en el termini de dos dies formuli al.legacions.
ESCOLA F. BARBERA ANDALUCIA D
      Article 355.- Incoar expedient d'aquest partit, considerant-lo pendent de resolució.

Article 352b.- Donar trasllat de la denúncia presentada al club ESCOLA F. BARBERÀ ANDALUCIA, perquè en el termini de dos dies formuli al.legacions.
ESCOLA F. BARBERA ANDALUCIA D
  293   Per haver comès alineació indeguda, pèrdua del partit per aquest club per 3 gols a 0.
Per haver alineat el jugador Erik Sánchez, inscrit a l'equip de 1a divisió Aleví S12 i nivell "A", en equip de nivell i divisió inferior, participació no permesa en virtut del que estableix l'article 78.e) del Reglament General. Tenint en compte que el partit correspon a les tres últimes jornades de competició, procedeix el descompte de tres punts de la classificació general i multa agreujada, segona disposa l'article 293.6 del Reglament General.
SAN JUAN AT. DE MONTCADA,U.E. A
  312   Per l'incompliment d'abonar els honoraris arbitrals per segon cop s'imposa la multa corresponent. Es recorda, en cas d'incomplir l'obligació d'abonar els honoraris arbitrals per tercer cop i successius, que la vigent normativa preveu la no designació de col·legiat en els partits que hagi de disputar l'equip infractor i la pèrdua dels mateixos per part del club causant de la suspensió.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.